webové stránky cena
Publikováno 08.12.2012 v 19:18 v kategorii Novinky, přečteno: 272x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a stále jsou) základem seo, nebo raději, faktory usměrňující hodnocení internetových stránek a tedy i jeho místo ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text na prvním místě. Na druhé straně v dnešní době už se stalo jasné, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - ověřený pravdivé tvrzení. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Můžeme vidět, že google klade především největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (snad) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Velké množství manažérů internetových stránek investují velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je určitě dobré, ale pokud webová stránka není správně vytvořená a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené prostředky. Skvěle vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělé webové stránky bez návštěvnosti také nám žádný profit nepřináší. A bude pozdě na to zjišťovat proč webovka nemaká, když tolik platíme za reklamu a seo. Svěřte proto vytvoření webu skutečným profesionálů s kladnou odezvou od spokojených klientů.